1 Dag Kvar!

HejHej! Idag så hare varit en sån grymt jobbig dag... Jag och Ronja hade idrottuppvärmingen idag! Var skit nervös i början men gick bort efter ett tag. Gick väl bra och är nöjd med betyget vi fick :) Sen så hade vi HK-Prov!... Ni tror jag hade pluggat nå? NÄH!! Jag och Ronja hade hållt på med idrott grejjen direkt när vi kom hem och tills typ kanske klockan 22.00? Sen gick vi och duscha för det var lite jobbigt att hoppa och springa hela tiden. Så det fanns som ingen tid att göra HK:n.... Och hur det kändes vill ni it veta x) Fårväl se om jag klara det sen :P

Sista dagen i morgon innan jag får helg! Så grymt skönt! Och slapp dag i morn Ååh! Musik, Luciakör, Solpass! Sen har vi ju matte och So oxå men ja. Sen så far man till Åsele! Yaaay! Fast det som är att jag måste jobba ganska mycket hemma.. Kanske inte så kul men det är värt det. Sen då man kommer hem från Åsele så äre tomt i lägenheten.. Mami är i Norge. Då ska hon jobba häcken av sig så jag får julklappar :D Hahaha! Det som suger är att mamma tar med kameran till Norge... "SUCK"

Sen i morgon blir det troligtvis stan med Ronja! Fast ska FÖRSÖKA spara mina pengar för ska köpa en speciell julklapp till någon som inte är så billig men värt det ^^) Hoppas jag... :P MEn nu måste jag göra svenska arbetet..
Puss&Kram Bella!<3




Kommentarer
Postat av: Jens Isaksson

Har du aldrig tänkt på att du har en del i ditt namn som blondinBella? isaBELLA så du borde typ börja kalla dig själv brunnetBella :P

2010-11-30 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: